fredag 28 januari 2011

Shoes shoes shoes for everyone



Detta meddelandet fick jag i förrgår av en av dom finaste. Hon heter Sandra men kallas Sandraki av dom coola (läs: mig). Av hennes vänner kallas hon Bumbi (läs: alla andra).


Hej girls
Ni kanske tycker att jag e JÄTTEnördig nu, men;
På entre Eurosko/DNA har dom 50% på ALLT i butiken (utan undantag)
Dvs, sommarskor, klackarskor, feststövlar, stövlar, stövletter, boots, sandaler, gummistövlar, märkes skor, inneskor typ björn borg shepherd o sånt, tommy hilfiger, gympa pjux typ adidas björn borg reebok m.m.... O massa skoputs, skokrämer o sulor o sånt...
Jag rekomenderar! !
Fortf snygga modeller kvar och normala storlekar, gå asap om ni vill se ngt snyggt kvar :)
Själv köpte jag 8 par skor nyss..... (suck) :/
Ha det gött :)
/nörd bumbi

p.s. finns snygga herr OCH baby skor också
för presenter till bebisar el männen i ens liv :p


Efter att ha läst detta så är det ett par saker som jag och Harley förundras över/tänker på.


1. Denna härliga brud var i Polen förra veckan och köpte 4 par skor. Alltså 12 par skor på en vecka...??? Helvete! Det måste vara något slags rekord om man inte är V. Beckham.
2. Hon vill att jag ska göra det samma? Då blir jag nog utslängd av Big D.
3. Vill bebisar verkligen ha skor på sig?
4. Dion behöver faktiskt skor men jag vet inte riktigt om han har förtjänat några just nu....
5. Harley hälsar att som fransk bulldog så behöver hon inga skor. Det var väl det jag kände på mig.


Love you, Sandraki!



2 kommentarer:

  1. nu hittade jag hit också. I Dubai fyndade jag 5 par skor och bebisar vill inte ha skor men småbarn vill ha! Köpte ett par chockrosa Converse till trulleman!

    SvaraRadera
  2. Tjena C! Jag gillar att du shoppade loss lite på semestern, härligt! Och chockrosa till Truls är det bästa jag hört på länge!

    SvaraRadera