onsdag 26 januari 2011

Vad var det jag sa?

Och jag som sa att jag inte skulle....
Hahaha! Ja, vi får väl se hur det blir med den saken! Jag har alltid sagt att "nä, blogga är inget för mig!", "inte jag, inte". Och nu sitter jag här i alla fall! Kanske skönt att kunna skriva av sig lite ibland, tänker jag.

Idag har varit första dagen tillbaka på jobbet efter det berömda vinterkräket. Fy fasiken! Det önskar jag inte min värsta fiende. Usch, bläh och urk! Man känner sig ganska liten, äcklig och svag. Det har aldrig känts så härligt att gå in genom Mosaiks dörrar som i morse. Halleluja, jag är frisk! Finaste Harley har dock "lekt sjuk med mig och vakat över mig dessa två dygn och legat och snusat vid mina fötter. Tack för sällskapet, Schmubs!

Nu en kopp te, ett par avsnitt "The Big Bang Theory" på Ipaden och sedan bingen!

So long, friends!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar