måndag 7 mars 2011

Köket vs Servisen.

Musikquizen vanns av köket, helt rättvist. Trodde inte att det var ett så himla svårt quiz. Tydligen så var det det. Det mest otippade var nog att Dion kunde alla medlemmarna i Take That med för och efternamn och att Max kunde texten till Cara Mia. Väl gömda talanger kom fram! Jag gillar det!

Sandra tyckte dock att det var för lite ghettomusik. Nästa gång, Sandra! Jag lovar! Och kanske lite mer latinamerikanska rytmer till dig, Gabbe!

Kvällen avslutades med ett gäng låter som alla handlar om Harry Potter. Tack, Melissa för att du har öppna mina ögon för dessa fantastiska kompositioner. Harley hälsar och tackar för myset, by the way. Hon ber också om ursäkt för smygarna som hon släppte....

2 kommentarer:

  1. musikquiz är ju en personlig favorit. jag är gärna med nån gång!

    SvaraRadera
  2. Snart en musikquiz på Öved! Jag lovar!

    SvaraRadera