torsdag 3 mars 2011

Sons of Anarchy.

Ni vet när man inte kan lägga ner en bra bok? Man tänker, bara ett kapitel till, en sida. Helt plötsligt är klockan halv fyra på morgonen och man har läst ut hela boken. Pärm till pärm. Så har jag det nu. Fast med en hel tv-serie....

Jag har fått upp ögonen för serien Sons of Anarchy.  Jag kan icke sluta titta! Jag vill bara ser mer. Och mer. Och mer.

SoA är ett kriminellt mc-gäng som är beredda att göra exakt vad som helst för "the family", för "the brotherhood". Jag vet inte exakt varför men jag är så betuttad i dessa svettiga, tattuerade, kaxiga män så att jag nu funderar på att joina bara för att få burna lite gummi och hålla tunga maskingevär. Dom stjäl, slåss, super, mutar poliser och dödar rivaliserade mexikanska mc-gäng.

Lite som Sopranos fast inte med ett gäng överviktiga italienare utan ett gäng coola bikers.


2 kommentarer:

  1. Har ni den? Pass it my way när ni är klara isf. Har dregglat över det där länge men F är icke intresserad. Om ni har kan jag låna och övertyga!

    "what would Gemma do?"

    SvaraRadera
  2. Vi har den bara i datorn. Helt sjukt bra serie. Strunta i Fred och se den ändå!! Nästan bättre än Sopranos... Love!

    / S

    SvaraRadera