söndag 6 februari 2011

Gårdagens icke taxiresa.

Jag vill verkligen skriva om hur fruktansvärt illa behandlade och bemötta jag, Dion och Max blev av ett visst bolag igår när vi skulle ta oss hem efter en lång dag. Jag vill verkligen göra det! Men jag är rädd att jag kommer bli lika förbannad som jag blev igår, svära och stöta bort eventuella läsare. Så därför så gör jag det inte. Jag tänker inte nämna att han försökte lura oss på pengar, hur otrevlig han var, eller att han vägrade att visa sitt taxi-leg. Inte ett knyst om en icke påslagen taxameter. Och jag kommer definitivt inte yttra ett ord om hur han rivstartade ifrån platsen där vi hoppade av så vi inte skulle hinna ta hans registreringsnummer. Han hade inte hästsvans och inget skägg och bröt inte.  Så vitt jag kan minnas så vet jag inte ens om taxiresan har ägt rum...?

Kära medmänniskor! Vad ni än gör så åk inte med Taxiverket 232323! Detta är tredje sjuka historien på väldigt kort tid som jag har hört eller upplevt själv med detta bolag! Imorgon är det jag som ringer till deras kontor och lämnar en anmälan eller klagomål eller vad det nu kallas! Kanske det sjukast på länge.

Jag går hellre än åker med dom skojarna igen!

Ps Harley är mycket upprörd!

1 kommentar:

  1. Idag har jag ringt och klagat. Killen fick sparken. Skönt! Han hör inte hemma ibland serviceyrken. Jävla tjuv.

    SvaraRadera