fredag 18 februari 2011

Trist torsdag.

Gud,  vilken tråkig dag! All min energi har varit som bortblåst exakt hela dagen. Har kanske gäspat 48 gånger nu ikväll och jag höll på att somna i luckan i köket när jag skulle bära ut mat till bord 9 dvs fyra trevliga japaner. Det hade ju varit riktigt pinsamt... Orkade nästa inte ta mig hem till Övedsgatan. Kom precis hem från ett pass i restaurangen. Slutade egentligen för fem timmar sedan. Vad ska man säga? Jag har kanske nämnt att jag har dom finaste kollegorna...? Man vill liksom inte gå där ifrån. Hamnade i baren. Snackade lite skit med Max, vår kock. Mest om Oprah och världens minsta man (som hade fått plats vår hylla i baren). Om det inte hade varit så illa att han för ett tag sedan rökte ihjäl sig.... Bull läge. Efter ett par timmar och ett par glas rött slutade världens bästa Sandra och då blev det ett par allvarliga snack om jobb. Man pratar alltid bäst och mest och djupast på natten. Ytterst viktiga saker avhandlades.

Åhhh, sängen kallar. Susanna...! Susanna...! Kom och lägg dig! Vi är redo för dig!
Det är dags nu. Ska bara... Jag ska bara... Kanske facebook. Nä. Sängen.

Puss och knuff!

Ps. Harley har ätit tonfisk idag. Det är en favorit hälsar hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar