söndag 13 februari 2011

Söndagsnöje a la class!

Lite bakis och ganska trött steg jag bokstavligt talat upp ur sängen och hoppade rakt i gårdagens kläder. Snabb sväng i badrummet och ner till Filmstaden där finaste sällskapet väntade, Maja 6 år och Lisa 30 +. En 12.50 föreställning av Disney's Trassel. En fullpackad salong med många kids, en del irriterade föräldrar, mycket snack och spring till toaletten (typ hela tiden), spill och kladd och prassel. En tecknad film med sång och ett slut som man redan på förhand kunde räkna ut. Well, förväntningarna var inte jättehöga... Trots alla störande moment under filmen så gillade jag faktiskt väldigt mycket att sitta just där just då. Klyschig tecknad film med klämkäcka sånger = underbart! Speciellt att se med en 6-åring som hoppar upp och ner av upphetsning innan bion. Så förbannat härligt! Skrattade högt ett par gånger och kom på mig själv att sitta och le lite fånigt vid "första kyssen". Gå och se Trassel!

F ö, Maja! Jag håller med dig. Du har en liten rumpa och jag har en stor och det var för längesedan vi visade dom i Benestad. Vi måste ändra på det. Till våren... Puss på dig, finaste lilla unge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar