tisdag 15 februari 2011

Vad har jag gjort för att förtjäna detta?

Alla hjärtans jävel blev inte så mycket jävel, betydligt mer hjärta. När jag kom till jobb igår så väntade ett litet paket på kontoret. Va??? Dion hade köpt ett superfint halsband. Hm... Och jag som gjorde ett eget kort och köpte lite gullig choklad typ "Sweats for my Sweat" a la 30 kr. Liiiiiite dåligt samvete.... Alla hjärtans dag i restaurangen blev fin. Mycket fin. Alla gäster var glada och fina och jättekära. Service gick kanon. Tack, finaste kollegor!

När jag kom hem så låg det ett litet brev i brevlådan från en fin människa som hade hört om mitt "taxi-äventyr" och tyckte att jag behövde en liten present. Tack, Patrik! Det värmde.

Happy Valentine to me!


2 kommentarer:

  1. men värsta fina killarna! kan Dion lära F hur vi gör from now on?

    SvaraRadera
  2. Jag ska kolla med Dion, Lisa! Att jag fick liten present från Patrik var otippat och väldigt kuligt...! Att det råkade bli på Alla hjärtans dag var nog en slump...

    SvaraRadera