söndag 27 februari 2011

Rapport barnkalas.

Åh, Lord! Man är ju helt slut efter ett par timmar med ett gäng ungar, en drös föräldrar, skratt, skrik och tårar. Helt väntat när man går på 6-årskalas men mycket fint. Många väldigt söta och härliga ungar som gör många kära saker och säger spontana roliga grejor. Dock råkade jag sno mjölk från en liten kille så det rann stora krokodiltårar och hans skrik var nära att spräcka mitt vinglas (ja, det serverades vin. Tack och lov!!). Jag måste nog öva lite mera innan jag skaffar några egna kids. Stackars, lille Ville!! Förlåt förlåt förlåt!!

Födelsedagsbarnet fick docksskåpsmöbler till sitt dockskåp av mig och Dion (och Harley!). Tror att det uppskattades. Själv har man ju älskat sitt eget dockskåp och lekt hur mycket som helst med det i unga dar! Vilka minnen...


Maja, världens coolaste 6-åring! Grattis på födelsedagen! Jag hoppas att din önskning slår in. Den som du önskade dig när du blåste ut alla sex ljusen. Jag hoppas också att du och jag är vänner för alltid! Det är typ det finaste någon har sagt till mig någonsin. Maja, I love you.

2 kommentarer:

  1. Åh, fint! Vänner för alltid, såklart! Kärlek och tack för igår!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar din tröja, Maja! Kram Harley

    SvaraRadera